Spöktimmen...

...gör att jag inte riktigt vågar gå och lägga mig, tänk om ett spöke dyker upp under täcket á la Grudge?!
Egentligen vill jag inte gå och lägga mig mest för att det innebär att morgonen kommer fortare och jag orkar verkligen inte stiga upp för jag är så trött.

En storhandling blev det idag iaf, men vissa är ju så förbannat osociala när man bestämt sig för att gå och handla tillsammans och bara lämnar en vid potatisarna för att själv ruscha iväg till köttet. Dålig stil!!!!

Sen käkade man ju lite fruktsallad ikväll och jösses vad jag blev mätt, vi kom fram till att det är äpplenas fel för dem tar ju sån plats, i salladen. Och magen. Men bananerna däremot ojojoj, dem var smaskens.

Sen skickar ju nu ut ett rop på hjälp då Ann ständigt trakasserar mig med sina kärleksbevis. Jag vet inte hur länge jag klarar av det här, måste kanske flytta till en igloo utan dörr.

Blev fotad idag, sån jävla tur att jag faktiskt sminkade mig för en gångs skull (INTE!). Att jag aldrig lär mig, men imorgon, då ska jag fan stiga upp tidigt och sminka mig och fixa håret och välja kläder och allt annat som en normal tös gör varenda förbannade morgon...

Later Dudes


Kommentarer
Postat av: ANNonym

Vad ska jag göra då du är den som jag kan prata med om allt och inget, jag vill ju bara visa att jag finns där för dig och detta genom att finnas lite här och där. Och det där med handlingen, varför skriver du ens en lista om du ändå måste ha hjälp att tyda den sedan. Potatis, står för att du ska köpa potatis och fläskfilé stor just också för det ordet. JÄVLA SEPE!

2009-10-07 @ 14:58:28
Postat av: Anonym

och jag menade står och inte stor. Men även den bäste kan inte vara perfekt hela tiden/även detta inlägg från en ANNonym

2009-10-07 @ 14:59:52
Postat av: sandra

Du har ju en blogg! Hur kan jag ha missat det?! =)

Du får gärna ringa! Jag är värdelös på att höra av mig till folk, har nån jävla störning när det gäller sånt! Vill men vågar inte lr nåt..

Är iaf i umeå nu, hos min syster. flyttar ju hit i januari också =)

Men vi måste gå ut nångång i kiruna när vi båda är där!

Ha det bra!



/saffran



2009-10-10 @ 13:46:18
URL: http://leetha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0