Fredag, tentan klar...

Efter alla dessa dagar (säkert 3) av stenhårt pluggande så är tentan avklarad och jag känner mig för en gångs skull ganska säker på att jag faktiskt klarat den. Blod, svett och tårar är ju ett bra uttryck för att beskriva den här veckan, plus lite plattröv efter köksstolen, extrema gäspningar som helt enkelt inte ville komma fram och random skrattattacker för att man egentligen inte vet hur man ska reagera på den hårda situationen. Tänk om man hade pluggat så här hårt från början till varje kurs, jag tror fan att jag hade hoppat av för länge sen då =). Kanske inte men jag hade varit en mycket känsligare människa som hade kunnat börja grina i ett hörn vid minsta motgång och ansträngning.

Helgen blir väl ganska lugn, idol ikväll. Imorgon blir det väl eventuellt en utgång, vi har laddat med vin bara ifall att. Söndag däremot blir en spännande dag, då ska vi göra något man inte gjort på många många år. Spela bingolotto! Jo då, snälle Alexander skickade ner två stycken bingolotter och två speciella bingopennor att dutta med. Nu hoppas vi att vi vinner bilen.

Har varit på stan idag efter att ha lyckats få upp ann ur sängen vid 14.00. Köpte lite horfärg (pucko Ann) och ett halsband och en ny mascara, och det behövdes ju för mitt hår ser då fan förjävligt ut och min gamla mascara består bara av torra klumpar.

Ja att, har väl inte så mycket mer spännande fakta om den här veckan. Jag hade säkert en massa, men kass som man är på att skriva så har jag väl glömt bort allt. Kanske har varit och hoppat fallskärm men helt enkelt glömt bort det. Lätt hänt när man lever ett så spännande och intressant liv som det jag lever.

Later dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0