16 Oktober 2009...

Ja idag har det varit en händelserik dag, jag hade på mig mina nya jeans till skolan idag för att töja dom. Vi var ju lediga idag, men vi gick dit och hämtade en smörgås till frukost. Salami och brie, ingen höjdare enligt mig eftersom jag inte är så där jätteförjust i salami. Men sedan blev det att plugga ett par timmar ialla fall och efter att ha försökt få Ann att fatta mina diskreta hintar (ingen brainiac där inte) så vandrade vi till Coop för inhandling av bland annat otroligt salta grillkorvar. Och ja, jag sprang efter Ann igen för att se vad hon köper så att jag kan köpa samma men det är bara för att jag inte ska bli sugen på något som hon har köpt och sen inte ha det själv. Det är ju smart, man kanske kan säga att jag är proaktiv =)

Kollade idol nu på kvällen och nu ska vi kolla Taxi driver som precis börjar.

Imorgon kommer jag att få hit bilderna. Förmodligen. Jo men jag ska nog göra en ansträngning.

Jäklar Robert de Niro var ung. Ha va kul att se.

Jaja, men det var väl allt som hände idag...Vi håller oss i skinnet, nyktra och noll utgång.

Later dudes

PS. Jag saknar min ps3 DS.


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja fAN Å dags att ge lite liv till bloggen nu

2009-10-16 @ 23:35:11
Postat av: KoTTna

Men jag glömmer juuuuu

2009-10-17 @ 19:40:36
Postat av: Mor

Du är Boooring

2009-10-20 @ 11:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0