Ikariam...

Byberoende utan dess like, mitt liv kretsar ju för fan kring dessa byar oavsett om jag är vaken eller sover. Ann har det lika illa som mig om inte värre eftersom hon till och med i sömnen vill diskutera korruption i byn med mig.

Man får inte mycket gjort när man ständigt vaktar sina byar och oroar sig över att bli anfallen och plundrad.

Maten här hemma börjar sina, och jag har inte riktigt orken just till att faktiskt gå och handla. Känns hårt.

Halloween som skulle bli så himla rolig, slutade med att vi gick hem och käkade billys innan vi somnade. Gammal? Ja vi hade ju spenderat ett bra tag på att fixa oss fina, och Anns hår tog ju en jävla tid, och sen slutar allt med att man är för trött för att gå ut...VARFÖR???

Ja, åldern hinner ikapp mig, går inte att förneka det.

Idag vaknade jag väl ganska tidigt och nu så här på eftermiddagen blir det väl förmodligen att skriva på arbetet. Det har ju fått hamna i skymundan och nu är det dags att bli seriös igen, ny vecka och allt.

Later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0