Födelsedagskalas...

Ikväll är ´vi bjudna på Emmas 20års fest. Det blir rätt så skoj =) och för en gångs skull så är det vi som får vara i festlokalen och leva om så att alla andra blir irriterade. Fast eftersom vi bor ovanpå så är det väl aldrig någon som blir lika irriterade som vi.

Vi var på stan idag också, men jag hittade inte riktigt det jag sökte. Det verkar som om skotrenden den här hösten involverar skyhöga stripparklackar. Jo och sånt kan ju jag gå i också. Nej jag vill ha bruna ankelboots, men inte fan lyckas jag hitta. inte ens en sketen svart kofta hittade jag. Eller jag hittade en men den var så himla lång så jag vet inte riktigt vad jag tycker om den.

Vi hade ju filmkväll här i torsdags med Emma. Vi började med att laga käk, fläskfilé med klyftpotatis och ärtor. Sen käkade vi egengjord kladdkaka med glass, det var ju väldans gott. Sen satte vi på filmen (som vi mest fick ångest av) "Dumpa honom". Och till det drack vi rött vin och käkade chips och ostkrokar. Konstigt nog så orkade vi inte popcornen. Ja det kändes iaf som om jag inte skulle behöva mat på en hel vecka efter den kvällen. Men dagen efter behövde jag käk trots allt.

Later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0