Tidsuppfattning...

Det känns konstigt när man sitter där, som om tiden står stilla eller i alla fall sjunkit till slow-motion. När man kommer ut därifrån hinner tiden ikapp en och går nästan på fast-forward. Är det för att man måste ta igen tiden som man missade när man var där? Jag tror det, men alla tankarna man hade därinne försvinner nästan lika fort när man kommer ut och allt kan egentligen liknas vid en dröm. Jag tror det beror på att vattnet kan fungera nästintill hypnotiserande om man inte lyckas ta sig ut i tid. Man måste nästan intala sig själv att kliva upp och kliva ur.
Om alla människor gick efter sin personliga tid, hade vi kunnat synkronisera våra dagar då? Och hur långa hade dagarna varit då, hade ett år kunnat passera inom loppet av en månad? Hade en 15 åring kunnat se ut som en 80 åring? Hade man kunnat leva tills man är 500? Om två personer som föds samtidigt, när hade de varit tvungna att gå skilda vägar och hitta likasinnade som går på samma tid som en själv? Ha, det hade ju varit kul att se om inte annat.
Tidsuppfattning är ju nästan en mer intressant fråga att diskutera är till exempel meningen med livet, och om man tänker på den senare så förstår jag inte ens hur det är någonting folk har kunnat diskutera över huvudtaget...Finns det ens några argument där eller andra tankar förutom det uppenbara svaret på frågan?!

Tick Tack peoples Tick Tack

Jag har hittat skor efter att ha tittat igenom hela dinsko butiken, var kanske inte första handsvalet direkt men dom är väldigt sköna. Jag hatar faktiskt att DinSko heter DinSko när dom jävlarna inte ens kunde ha MinSko i min storlek. Fast om jag skulle däga det här till dom nu så skulle väl dom mena att skon jag faktiskt har nu är minsko från dinsko och därigenom har dom levt upp till sitt namn. Men det är ju bara efter avslutad affär. För skon är inte min när jag kommer in där. Bara när jag går ut.

Så här ser dom ialla fall ut:



Hur kommer det sig att det finns så mycket att göra, men man tar sig aldrig tid att göra det? Men jag har bestämt mig nu.
När det regnar och man absolut måste gå på Hydro så har man två val, hålla huvan nere och bli blöt eller ta på huvan och hålla huvudet torrt, hursomhelst så kommer man fram. Man kanske alltid borde se det så, men just idag hade jag nog inte gått dit alls och helt enkelt tagit konsekvenserna, jag skyller på tanden.

Later dudes

Kommentarer
Postat av: mor

Hallååå - Dom var ju fina. Men kom ihåg att fota hela dig när du är i din fulla kreation.

såg sköna ut åxå.

kram ti di

2009-05-10 @ 22:24:24
Postat av: KoTTna

Jo dom är sköna. Och vi ska väl fota oss innan konferensen så du får se. Men sen blir det ju en hel del bilder från kvällen kan jag tänka mig.

2009-05-10 @ 22:33:44
Postat av: Anonym

Okej - ska bli spännande att se nya Jessica - En Tjejig Jessica haha.

Jag tycker synd om dig och din Tand - men ring moster - hon ställer säkert upp.Du kan inte vänta tills du kommer hem till Kiruna.

Puss & Kram

2009-05-11 @ 16:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0