Slutrapport...

Nej den skjuter vi upp ytterligare en dag, för idag är vi förtjänta av en trevlig utekväll. Vi satt ute på filten och solade en stund eftersom solen äntligen var framme, men redan efter två sekunder så börjar Ann klaga på att det är kallt, trots att hon har tagit ut paraplyet som skulle skydda henne mot vindarna. Vi var tvungna att gå in, innan hon förvandlades till en huttrande isbit (fast det var hon redan, enligt mig). Nog är det fan att man inte får sola i lugn och ro ens.

Sen ska vi väl duscha, fast inte samtidigt, hon får duscha först eftersom jag duschar så länge.

men nu ska ann tydligen diska, undrar om jag ska duscha först då? men jag tror inte det, fast kanske man vet aldrig.

Ja givande inlägg. Just ja, getingjävel här inne igen, tror fan att det är den fjärde getingen på två dar. och dom är inte små heller, och sjukligt aggressiva också. Nu förstår jag varför jag har så ont i halsen, efter de extrema gallskriken som lämnar munnen så fort man insett att det är en geting här inne. men vi börjar bli experter på området att fånga getingar och kasta ut dom. en framtid som dörrvakt kanske väntar.

Later dudes

Kommentarer
Postat av: ANNonym

men det finns även andra huttrande isbitar. de drabbas även i de nedre regionerna av landet, om man säger så=) HAHAHA

2009-05-23 @ 14:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0