Måndag...

Ja alltså måndagar är ju smått oundvikliga, men den här måndagen såg jag faktiskt fram emot, för jag hade ju planerat att lämna in tentan (vilket jag gjorde) och sen ta en välförtjänt solning ute i solen hela dagen och bättra på brännan =)
Sen hade jag planerat att någonstans mitt i solningen ta mig till stan och kolla på lite saker and stuff and stuff.
Men inget blev som jag hade tänkt mig då det är hiskeligt molningt idag och solen inte alls behagar att visa sig. Tentan blev ju inte så jävla seriöst gjord den heller, satt med den två timmar innan inlämningstiden...Jag som försöker förklara för mig själv hela tiden att man inte ska skjuta upp saker och jag börjar nästan fundera om den här måndagen är ett straff från ovan eller under för att jag inte tog skolarbetet på allvar. Men fan vad jag har blivit brun på armarna! Det var lite illa där ett tag med brännskadorna, men det börjar lägga sig nu woohoo.

Låg och vilade en stund, fick inte ut särskilt mycket av det antar jag, man ska inte vila mitt på dagen.

Jag vill så gärna ha the sims 3, men min gamla dator är för klen. nog är det typiskt. Jag har ingen ps3 att spela tombraider på, och ingen dator att spela sims 3 på. Vad fan ska jag göra under sommaren då, vara utomhus? Nej någon måtta får det ju vara, jag tänker då inte ge myggjävlarna det nöjet det ska ni veta!

Har nog ingenting mer att rapportera om just nu, jag hade haft det om solhelvetet kunde kika fram från under molnen så jag och Ann hade kunnat ta våran upptäcktsfärd med kameran och sommarklänning. Det var nog ganska mycket vi hade planerat att hinna med idag egentligen. Förbaskat också.

Later dudes

Kommentarer
Postat av: mor

ser ut som att det var en givande Måndag ...haha

2009-05-19 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0