Tillbaka i lägenheten...

Nu är redovisningarna med brandbooken över och imorgon ska jag redovisa riskmatrisen, sen är allt det färdigt och då kan man förhoppningsvis fokusera enbart på de enskilda arbeten man har att göra.

Men jag säger er peoples, solen skiner ialla fall nu lite grann och varmt är det. Snart syns asfalten mer och mer, och sen kommer gräset, men jag gillar vatten. Så jag längtar tills spöregnet kommer, ojoj vad jag ska vara ute då, men om du börjar åska så går jag nog in igen, man vill ju inte bli träffad av blixten...Men jag hade velat vinna på lotto eller triss eller nåt. Men jag hade nöjt mig med att vinna en ps3 också, för just det gott folk, jag har inte råd att faktiskt köpa någon ännu. Men nog vet jag att ni står utanför min dörr och väntar med en present i handen när jag kommer hem.

Och bara så alla vet så fyller jag gammal i augusti men det betyder inte att jag blir vuxen och slutar tycka om tv-spel.

Ja det var väl allt för stunden, jag hade en jättebra tanke nyss men jag tror jag nös ut den...undrar vart jag la pronaxenen???

Later dudes


Kommentarer
Postat av: Mor

Jaha - lördag och sol - vad händer hos er idag då?

Jajust ja Klassfest..woohoo

Det var väl ett tag sen ni var på något sånt.

2009-03-28 @ 09:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0