Skatteåterbäring...

Ja nu är det deklareringstider igen, och jag var så förbannat nervös så Ann fick kolla mina papper åt mig, men tur som jag hade så slapp jag betala det här året, jag får t o m tillbaka pengar. Jag drog en lättnadens suck när jag såg det beskedet...


Min artikel är väl kanske nästan klar. Vi ska ialla fall städa som fan innan vi åker. Sen måste vi nog gå på stan och sukta efter skorna som jag vill ha. Kanske dricka en kopp te i solskenet också, jo det hade varit trevligt. Men inte idag för det blåser ju så mycket.

Snart är jag klar med Naruto, vad ska jag då tillbringa mina kvällar med?

Vaknade i natt av en mardröm och det är inte allt för vanligt i min värld, jag har ju alltid jätteroliga drömmar. Jag tror det kan bero på att man nästan varje natt skrämt upp varandra genom att påpeka att dörren kanske inte är låst och det brukar den inte alltid vara heller. Men vad är oddsen för att våran galna knivgranne störtar in mitt i natten eller tre spanska dragqueens överfaller oss i soffan?! Inte så höga men nog fan blir man rädd ialla fall.

Later Dudes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ha vita linnen från gina - strl M

2009-03-31 @ 16:56:19
Postat av: M

Cubus var det ju..haha

Jag är såååå less nu att vara hemma.

Men vad göra när handjäveln inte orkar.

2009-04-02 @ 11:36:36
Postat av: KoTTna

Gå å jobba då...

2009-04-02 @ 17:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0