Säljkurs...

Ja idag hade vi en säljkurs, men den var lite mer meningslös än vad jag hade väntat mig...Hoppas del 2 är bättre som vi har på onsdag.

Idag blir det att ta det väldigt lugnt, lite Naruto och lite annat kanske. Kanske ska läsa boken också.

Steg upp halv åtta idag och det var inte det lättaste speciellt när man tydligen har jävligt svårt att somna i tid...Alltid "Men om tio minuter går jag och lägger mig" och sen vips så har det gått tre timmar.

Sen när man väl har tagit sig till sängen så är man inte ett dugg trött och allt man ligger och tänker på är "Jaha, nu får jag bara sova i fyra timmar" "Ja nu får jag sova i tre timmar och 50 minuter" och så fortsätter det tills man somnar av ren utmattning...

Vill boka biljett hem till påsken...Jag kommer knappt ihåg hur lägenheten ser ut och mitt fina överkast och Nalle Gul...

Later Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0