Påsken kommer...

Yes peoples. Jag kommer hem till påsken, biljetten är bokad. Det känns så jekla skönt att få komma hem och ta det lite lugnt, jag lovar er tre kurser samtidigt är ingen dans på rosor, jag är helt utmattad. Planen när jag kommer hem är att bli blond igen, försöka plugga till tentan, och sen ska jag bara ligga i soffan och kolla mina beloved filmer =)
Men jag ska försöka få med en skotertur mitt i allt mitt slappande. Men nu räknar vi bara dagarna till vi får komma hem och chilla.

Ikväll är det klassfest och jag känner fortfarande av min skallebank som jag led så hårt av igår. Kan inte riktigt komma ihåg när vi senast gick och la oss så tidigt =)

Ja och här är en bild på mitt stora blåmärke som jag fick på låret efter att ha knatat in i stolen...nice =)

Det syns inte så tydligt, men den är jättemörk och jättestor, från en stol!!! Woohoo rimmade gjorde jag också.




Och Ann har tydligen väckt mig på morgonen på grund av hennes smärtor, men jag förstår inte varför jag måste lida för att hon har ont, det är ju inte som att vi är såååå tighta, vi är faktiskt inte samma person...=)

Later Dudes

Kommentarer
Postat av: ANNonym

Jävla idiot! du rimmade ju inte ens. NÄ det gjorde du inte.

2009-03-29 @ 17:44:10
Postat av: Anonym

and BY THE WAY din sida ser ut som liiiiving hell=)

2009-03-29 @ 18:13:34
Postat av: KoTTna

Ja men jag ska ju göra om den när jag kommer hem, jevla sepe unge, gå lägg dig för fan.

2009-03-30 @ 16:04:05
Postat av: Catti

ååå du kommer till Kiruna till påska alltså. NÄR? Tell me. Jag åker i morgon.

2009-04-01 @ 19:47:33
URL: http://cattieriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0