Nysningar...

Fan jag nös i morse och om jag inte misstar mig så nös jag nog igår också, det är inte helt omöjligt att jag kommer nysa igen under dagen, kommer kanske vara sjuk imorgon, borde nog ta en pronaxen och krypa till sängs tills de här envisa små nysningarna försvinner =)

Hursomhelst, så vaknade jag tidigt idag, mest på grund av den överhettade bunkern som vi sover i...

Känns skönt att vi är helt klara med brandbooken, men då satt vi ju också hela långa fredagen och arbetade hårt, och korkad som jag är så fattade jag aldrig att ta av mig jackan, så gissa jag luktade gott när jag kom hem =)

Imorgon måste jag redovisa, har ingen speciell lust, men det hade ingen annan heller så jag antar att det är chill...

Later Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0