Lycklig morgon...

Jo ja vi kom ju duktigt iväg till skolan klockan 09.00, trötta som fan, och när vi kommer dit så märker vi att ingen har kommit än, var vi i fel sal? nej det var vi inte vi var bara en timme för tidiga för jag hade ju varit så säker på att vi började nio men det visade sig att vi började 10.15...Ann var så väldans glad och hon var speciellt trevlig mot mig...

Men grejjen är den att jag faktiskt inte hade klantat mig, för jag hade skrivit rätt tid i min kalender som jag har skaffat för att bli mer organiserad och vuxen, synd bara att man har minne som räcker i ungefärligen en minut...

Men till mitt försvar så är det väl ändå dags att Ann växer upp och lär sig kolla schemat själv istället för att förlita sig på mitt ypperliga ihågkommande...

I alla fall så här glad såg ann ut på morgonen (jag var glad)

Later Dudes


Kommentarer
Postat av: Mor

Haha - rätt åt Ann..

Så går det när man litar på andra.

2009-03-12 @ 09:22:26
Postat av: ANNonym

nä nu tycker jag att du låter lite väl vrång.

2009-03-13 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0