Lime?!?!?!?

Jag håller på å koka te så här på kvällskvisten, och inleder samtalet med Ann:

- Vill du ha African, Lime eller Citron?
- Lime, svarar Ann med entusiasm
- Men det finns inte Lime...
- Men du frågade ju om jag ville ha lime?!?!?! Ann är oförstående
- Ja men jag menade ju citron, säger jag och håller i citron och african
- Du kan ju inte fråga om det inte finns, Ann irriterad.
- Jaja, men vilken av de här två vill du ha då?
- Vad finns det mer? Ann är inte nöjd med sina två val
- Du har vanilj...
- Då vill jag ha det!
- Men det får du inte för den är inne i skåpet, du får ta nån av de här två som jag faktiskt håller i.
- Men jag vill ha vanilj
- NEJ ANN!!
- Ja men jag tar väl african då, Ann är inte nöjd...

Ja på ett ungefär såg samtalet ut så, och det var väl mycket roligare när man var med själv, eller så har vi två bara extremt kass humor. Må jag tillägga att det är fredagskväll och det här är liksom så spännande som våra liv är, det blir inte bättre än så här just nu...

Later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0