Knosa bilder...

Jo jag ska börja knosa in bilder hit, men den där kameran alltså, jag glömmer den ju jämt...Men jag ska ändå kämpa in i det sista för att bli bättre...har ni tur kanske ni kan få se en film eller två också...

Danko var iaf bra som faen och vi hade väldans roligt...Blev en snabb tripp ut på lördagen också i brist på annat att göra. vi har suttit som de tre musketörerna på 2000-talet; på rad i soffan med varsin dator i famnen...

Nu blir det iaf inte utgång på länge, har just fått böckerna som ska betalas 1000:- skoj...Måste ju spara pengar så att man kanske kan komma hem till påsken, men alla verkar ju vilja åka hem då så jag vet inte hur det blir med den saken, kanske om man är riktigt effektiv innan påsk. vi har iaf hittat biljetter för 594:- nu får vi se om vi får chansen att boka dom.
Och för er som undrar, så nej, nej, nej jag har inte fått en ps3 ännu..fortfarande sorgsen.

Vi hade behövt städa, men man tänker inte lika mycket på hur stökigt det är när vi har fått upp våran tygbit som skiljer vardagsrummet och köket...det är nice....Här följer lite bilder man har lyckats fota i all hast bara för att....stökigt hem, min otroligt vackra trycksak (hmmmm) och när vi är redo för utgång...i fredags


Later Dudes


Kommentarer
Postat av: ann

fan vad fina bilder. dricker vin och mjölk vid frukost och en torr hårdmacka till det. sen är vi grymt peppeade inför dankobesök, ser ut att trivas rejält med varandra. och vid databordet har vi öl, till middagstid. STÄDA för faen, ser förjävligt ut!

2009-03-04 @ 17:02:34
Postat av: JAG

Äntligen lite bilder så man få se vad ni pysslar med.

kanske hade behövts gardin i dom stora fönstrerna åxå.

Och håller med Ann - NI behöver städa!!

2009-03-04 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0