Blekansikte...

Ha, vem är blekansiktet nu då???!!!! muahahahaha, så går det när man mobbar andra...

Ja nu är det inte länge kvar tills vi återvänder, men nog fan ser det förjävligt ut här. Är det två tjejer som bor här? Nej nej det är det tydligen inte...Det är tragiskt men man har ju så ont överallt och då orkar man ju helt enkelt inte städa, och blekansiktet lär väl svimma om hon reser sig från soffan =)

Jag ska nog ta och bli seriös idag, skriva färdigt min artikel så jag hinner lämna in den innan vi åker hem, har skjutit upp det länge nog nu....

Hittat skor jag vill ha på DinSko, men det tar emot att lägga ut 249:- på skor, jag ska nog fundera närmare på saken...

Later Dudes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så får ni filma era bravader där i er lilla lya..hahah

det msåte vara kul att få när ni träter och krälar där.

2009-03-31 @ 09:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0