Jag överlevde...

Jag överlevde min första dag på jobbet, trodde att jag hade glömt allting men det hade jag inte! Förutom småsaker som hur man låser upp dörren och i framtiden kan man ju prova använda den andra nyckeln om den ena inte funkar =)

Många kunder var ialla fall glad att jag var tillbaka och då blir man ju lite lycklig i själen...

Jag tänkte packa upp mina grejer idag, men  jag är ju så fruktansvärt trött, ska nog läsa den bästa historien på länge "Den elaka gumman"...Det är ju en framtida klassiker om inte annat. Sen kanske jag ska vila ett tag, och sen spela lite tv-spel för det är alltid kul. Jag jobbar ju hela dagen imorgon också så det gäller att stålsätta sig och göra sitt bästa för att vända tillbaka dygnet.

Jag undrar hur det kommer sig att man somnar sent på natten framför tv:n hur fort som helst och när man sen vaknar till är man så trött att man knappt kan röra ett finger och direkt beger man sig till sängen för att sova....MEN när man hamnat i sängen blir man plötsligt pigg som en lärka (är det så man säger?)...What´s up with that?

Later dudes


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Jessica för att du hjälpte mig idag.

Vad gör man utan dig..

kram till dig

2009-06-15 @ 16:56:37
Postat av: KoTTna

det är chill, det är mitt mission i livet att hjälpa behövande hahahahaha

2009-06-15 @ 21:40:52
Postat av: Eric

höhöhö, tv-spel är inte bra för ögonen, man kan ju få fyrkantiga ögon. ^^

2009-06-16 @ 13:45:25
URL: http://tjockizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0