Avklarat...

Ja det är sant, igår lämnade jag in min slutrapport är därmed var första skolåret avklarat!!!
Inför nästa år ska jag fan bli seriös med skolan och kanske plugga någon gång =)

Snart kommer jag hem och då ska jag och fredrik spela tv-spel och så ska jag tvätta kläder för jag var ju smart och bokade tvättstuga innan jag åkte ner hit. Så det blir väl det första jag gör, springa till tvättstugan...kul.

Sen ska jag och fredrik hinna med en promenad till far och sen ska mor hämta oss och så ska vi studsa studsmatta där...Sen ska jag återförenas med min filmer, ska bara komma på vilken jag ska se först. Sen ska jag spela sims också och fundera på hur jag ska kunna spela sims3...hmmm...

Sen ska jag rensa igenom alla mina bilder och faktiskt börja framkalla några styckna...Eller någon annan gör väl det men jag skickar in beställningen...

Sen måste jag hitta nya hörlurar till hösten för jag klarar då fan inte ens en vecka utan dem. Men jag funderar på om man ska köra headset-varianten och sen tvinga fredrik att spela counterstrike med mig. muahhahahahaha.
Ann och Alexander kom på den brillianta idén att försöka laga min hörlurar, så dem knipsade och trixade men fixade ingenting. Hörlurarna blev bara mer massakerade, men det fattade de nog från början att de skulle bli...

Sen ska jag fixa den lilla tanden för 4000:- innan den ruttnar men känner man tandvården rätt kommer de nog inte att klassa en ruttnande tand som akut om jag inte har ont. Förbannade tandvård.

Sen ska jag nog testa mors spikmatta också, tycker det låter väldigt spännande.

Sen ska jag jobba och där slutade mitt roliga liv...

later dudes

Kommentarer
Postat av: Catti

Hörde att du är i stan, jobb i veckan dÅ??? Din bror sa att de blir jag, du, din mor å han i sommar.. haha.. fan va kul:P

2009-06-06 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0