Hawaii...

...är temat på Kåren ikväll. Men dit ska inte jag och Ann gå för vi tycker det är mycket roligare att stanna hemma och köra vårt Harry Potter-maraton, det ska bli skoj =)

Sen var det ju väldigt trevligt att man som en en blixt från skyn kom ihåg att: "FAN, jag har inte betalat slantarna till Skatteverket!!!!!" Och efter ett febrilt samtal till min bror för att få veta hur mycket man ska betala så blev jag vips 500:- (ca) fattigare och sitter nu och trycker på min hundring som jag har kvar på kontot, men för dom som undrar så NEEEJ DÅ inte saknar jag att få löningar och slippa jaga mat i soptunnan...inte alls...

Fast för att se allting från den positiva sidan så slipper jag fömodligen skatteverkets sjukligt dyra (säkert) påminnelseavgift för att man inte betalat...och Harry Potter, han är ju fan cooling =) vem vill inte kunna trolla och flyga på en kvast??? Fast jag hade dock klarat mig utan de äckliga godisarna, om man nu kan kalla det det...

Yes, där hade vi den, en uppdatering på min lördag som den sett ut hittills, men jag tvivlar på att mer spännande saker kommer hända =)'

Later Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0