Trycksaks...

...helvete.

Jag har gjort en ynklig liten dummy nu iaf, och igår gick vi till skolan 19.30 för att komma igång med trycksaken, jo visst och det gick huuur bra som helst, jag är sååå nöjd =)

Där ljög jag, jag lyckades inte ens få till mallen, allmänt kass, ja men iaf så gick vi hem sen efter 23.00 nångång och satt sen hemma och skrattade åt japanska pranks, skoj som faen, ont i magen fick jag...

Snart är det dags för min handledning, då jevlar kanske jag kan lyckas komma igång sen med den här lilla boken.

Hade ju en nykter helg i helg, så då blir det utgång nu till helgen istället och mobilen får jag väl tejpa fast på benet eller nåt så ingen jävel stjäl den =)

Vi har även minskat på tedrickandet, och är nu nere i 1-2 koppar per dag till skillnad från de femhundra kopparna vi drack annars, men te är ju smarrigt...

Kan inte riktigt minnas när jag sist sminkade mig, jag har sett förjävlig ut nu de senaste veckorna, haha, det är fan kul. Men det är ju för att man är så lat.

Målade ialla fall naglarna häromdagen, och sen inser man inte vi inte har nå medel för att ta bort det så nu ser även naglarna förjävliga ut...

Solen skiner, det har vi sett genom fönstret, vackert!

Later Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0