Korkad...

Jo man är ju korkad, hittade en ps3 för 2500:- inkl. frakt...men köpte jag den, neeeeej det gjorde jag inte!
Hade ju lite lust att hoppa från en bro när den hann bli såld bara för att jag tjorvade så jevla mycket...nu hade jag ju visserligen bara 1000:- också, men ändå...
Sen behövde jag tydligen inte den just nu bara för ett spel, men jag hade ju köpt fler spel till den såklart...

Men mitt liv gick under iallafall, nog fan saknar man de där dagarna när man fick lön och faktiskt hade råd att köpa nåt man ville för en gångs skull. Ja fattigmanslivet är inte lätt, har betalat kåravgiften idag också, 300:- ska dom jävlarna ha från mig varje termin, helt bortkastade pengar enligt mig.

Tenta imorgon, kommer ju gå sååå braaa!!

Vi fick biljetter till basket imorgon kväll, hade varit kul att gå. De var ju ändå gratis, och basket är alltid kul.

Drömmen gick i kras

Later dudes


Kommentarer
Postat av: MOR

Du får skaffa en rik snubbe och leka med haha

2009-02-19 @ 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0