Inlämnad...

Nu har jag iaf lämnat in min trycksak, men det var lite touch and go där...panik utbröt gällande limbindning och jag hade lite smått problem med bigningsmaskinen, för att jag mätte fel på 2mm...

Nu ska man bara göra examinationen imorgon och tenta på fredag, sen ska jag faen ligga i sängen hela helgen.
Okej förmodligen inte, men jag tänker då inte göra någonting som verkar det minsta ansträngande!

Har tvättid idag, så då får jag äntligen tvätta mina sängkläder, hmm undra vad jag ska käka idag?? Har ju en korv i kylen =)

Jag försöker vinna mig en billig ps3a på tradera, med oddsen för att jag får den för 1 krona är ganska minimal. Man blir ju lite arg, inte kan nån vara snäll och bara knacka på min dörr och när jag öppnar så står denne människa där med ett leende på läpparna och en ps3 i armarna "här får du jessica, bara för att..."

Men sånt sker nog bara i mina drömmar, fast då är det lite flashigare men kontentan är densamma.

Korv, haha

Later Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0