Hittade ingen...

Nej, jag hittade ingen helt svart skjorta här ner i sundsvall med butiker som kappahl, H&M   m.m.
Men man kan väl inte förvänta sig för mycket antar jag...nu har jag ialla fall fått igång min mobiltelefon, men jag upptäcker nu att ojsan, alla mina kontakter försvann ju med min förra mobil...nu gäller det att hitta alla numren igen vilket inte är det lättaste när många inte finns med på hitta.se

Imorgon blir det skola, hoppas det blir roligt för vi ska få arbeta mer med InDesign och det var fan kul...
'
Och för alla er som inte sett den tidigare, SVTs helt efterblivet roliga komediserie "Mia och Klara", börja se den på söndagar i SVT1 Kl: 20:00 ja det är fan bland det roligare jag sett på väldigt länge, fifaen vad man skrattar...
Och det är andra säsongen som går nu men om ni inser att ni älskar den lika mycket som vi gör, så finns första säsongen att köpa för endast 119:- på cdon...okej nu låter jag som nån spokesperson för cdon men så må det vara...

Later Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0