Danko...

Ja ikväll blir det Danko Jones på stadshuset, jag ska dit med Ann och Sofie (som är här och hälsar på nu) och Emma skulle väl kanske följa med. Jag vill färga håret blont igen, men jag ska nog ta och vänta tills jag är ledig en längre tid =)

Ja alltså vi skulle ju sjunga på Kick-offen och mitt i låten glömmer vi bort texten, så otroligt kassa. men sånt får man ta här i livet helt enkelt.

Just suttit och spanat in stjärnhimlen, och sett orion och hans snygga bälte, lejonet letar jag fortfarande efter...jag såg Venus och lysande måne med svag rund måne bakom och ja det är första gången jag sett det och det var coolt. Nu letar jag lilla karlavagnen så att jag ska få se polstjärnan som tydligen är en helt annan stjärna än vad jag har trott...

Jo men iallafall, ska väl sminka mig nu så att man börjar se ut som en människa igen...'

Later Dudes

Kommentarer
Postat av: Jag

Lite bilder kan du väl knosa in någongång??

2009-03-02 @ 10:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0