Age of mythology...

Fredag... I med linserna, på med sminket, fixa håret...och sen sätter man sig framför datorn helt tillpiffad för att spela age of mythology. Med andra ord så blev det ingen basket, nej dataspel var tydligen viktigare.
Har ju spelat hela helgen, ögon stora som fotbollar och med en tom stirrande blick.

Idag fick vi all information om communicare (Göra gemensamt) och huvudet började sakta men säkert att sprängas, jösses vad mycket man måste göra...

Fick även min mobilräkning idag, idiotjäveln som snodde min mobil har ringt till grekland, libyen och nummerupplysning för en massa pengar, jo jag var så glad så när jag såg det...

Jag är hungrig, men inte sugen på nudlar. vet inte riktigt vad jag är sugen på faktiskt...

Vi ska skriva ansökningar och en presentation, ja nog var det länge sen man faktiskt var tvungen att göra något på riktigt, vet inte hur jag ska börja. Kick off på onsdag, det blir säkert roligt. =)

Later dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0