I brist på annat...

...så fotar man!
















Kommentarer
Postat av: Mor

Jo det var ju roligt att sitta å kolla på lite först stilrena bilder men allt eftersom blev värre å värre..

Jag höll på kvävas av min Ben & Jerrys när skrattanfallet kom.

2009-04-20 @ 22:04:34
Postat av: Mor

Ja man sitter och kollar på stilrena bilder men jag satte Ben & Jerrys i fel strupe när jag kom lite längre ner. Fick ett stort skratt anfall.

men det var kuliga bilder.

2009-04-20 @ 22:16:05
Postat av: Anonym

Jo vi började seriöst som fan, sen när vi var klara med seriösa bilder så funderade vi "jaha, nu då?" och på den banan är det. och när man helt enkelt inte kan knosa mer smink i fejjset så gnuggar man in hela nunan i mjöl =)

2009-04-20 @ 22:17:27
Postat av: sofie

jaaa, lika seriösa som vanligt :b

jag antar att det bara var en sån där tråkig måndag:)

2009-04-20 @ 23:41:16
URL: http://jacobssonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0