Orange påsk...

Ja nu är påskledigheten över för min del, och jag är tillbaka i Sundsvall. Det är ju nästan sommar här och allt som fattas är lite löv på träden...

Påsken var ju kul, med skoter och grillning. Grillade lite av varje, lite lussebulla, lite godisnapp, lite kött, lite hembakat bröd och annat stuff. Det var ju gott, men jag kan lova att röven tog stryk nå jävulskt av att sitta i den skumpande kälken, men det var fan värt det. Nåt som var mindre värt var att sitta bakom David på skotern...Han körde ju som en galning och jag trodde helt allvarligt att dödens timme var slagen, har nog aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv, smärta i halsen kan man ju lugnt säga =)

Jag passade även på att börja bli blond igen, och vägen till blond går genom orange som alltid. Det är ju fint.

Vi var på Coop idag och gissa vad jag hittade där, jo orientdressing....coolt....

Ja här är lite bilder i alla fall. ids fan inte ladda upp fler just nu

Later dudes


Kommentarer
Postat av: Mor

Man längtar redan till nästa vår... Sol idag här men kallt i luften.

Ska börja jobba nästa vecka - lika bra att testa så får man se hur länge det går utan smärta.

2009-04-15 @ 09:20:36
Postat av: KoTTna

Ja jäkla jag ska grilla pinnbröd då...Ja det löser sig säkert, undvik bara de tyngsta grejerna.

2009-04-15 @ 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0