Fredag...

Vaknade med tuppen på morgonen, fast egentligen inte, jag vaknade med Kurt så att säga. Lite strilande från hans sida och lite lukt senare så orkade jag helt enkelt inte sova igen. Jag tänkte att det här är ju ett ypperligt tillfälle att börja med sitt nya vakna-tidigt-på-morgonen liv. Fast frågan är ju hur länge det håller i sig, ibland när man sitter vaken ensam på morgonen så är man lite avundsjuk på Ann som sussar så sött i sin säng och drömmer sina helt säkert helsjuka drömmar. Fast jag vill ju hoppas att hon är avundsjuk på mig också som faktiskt lyckats ta mig upp ur sängen ibland.

Jag är hungrig.

Vi hade behövt panta burkar, ska nog inte nämna riktigt hur många säckar vi är uppe i nu eller hur det ser ut i hallen, men bara på grund av det så förstår ni nog hur illa det är.

Jag har varvat Age of mythology nu, och har börjat spela vidare på expansionen Titans. Men jag är helt försvunnen i handlingen, jag fattar ingenting, varför är han elak helt plötsligt och varför besöker inte hans pappa honom???

Om ni känner för det så får ni gärna spela igenom hela spelet innan jag är klar och sedan förklara den här situationen för mig. Det lär nog dröja flera dagar innan jag är klar.

Ann är inte hemma och jag sitter här och skriver ett långt blogginlägg i brist på annat, ja jag tvättar ju kläder också, men kan man verkligen säga att JAG tvättar kläder? för egentligen är jag väl bara assistent till tvättmaskinen som faktiskt gör kläderna rena? Lite elakt att ta på sig äran och säga att man tvättat kläder när man tekniskt sett inte har gjort det. En funderare för er alla därute och det kan vara värt om alla maskiner någon gång i framtiden får ett medvetande och sen straffar er för att ni behandlade dom som skit. Tänk på det och var snäll mot era apparater!

Jag är fan hungrig.

Jag ska nog ta och göra den här sidan lite mer normal här nån dag, jag tycker inte om den nu, den är ful.

Ja Ann kommer väl hem snart, jag kanske ska passa på att spela lite innan, hon har säkert nåt på lut som vi måste göra idag och jag har ingen lust, så jag ska passa på att njuta av friheten ett tag till, snart är det dags att gå ner och tömma maskinen och säga tack.

Om ni lyckades ta er igenom det här inlägget utan att somna eller ge upp så har ni fan ett mindre innehållsrikt liv än mig och då är det illa.

Later Dudes

Kommentarer
Postat av: M

Ja dagarna era verkar fullspikade. haha

Vår Älskade Maria ska lämna staden och oss underbara arbetskamrater. Känns väl tråkigt ellerhur?

2009-04-03 @ 12:06:35
Postat av: KoTTna

Jag är mer ledsen för att jag inte får vara med på avslutningsfesten, OCH hon hade ju kunnat sluta efter sommaren så hade man hunnit jobba med människan lite granna. Mitt hjärta brister...

2009-04-03 @ 14:04:55
Postat av: M

Ja precis, du får inte ens sommarjobba med henne..

2009-04-03 @ 15:06:12
Postat av: F

PRATA INTE MED MIG!!!

2009-04-10 @ 15:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0