Det sprutar...

Jag sitter med Ann vid middagsbordet och gnager på en macka medan hon käkar nån sorts köttfärsröra, och helt plötsligt sätter jag en mackbit i halsen och håller sakta men säkert på att kvävas. Jag lyckas till slut få igång en hostning/spyattack och börjar i panik bege mig till papperskorgen. Mitt i allt nära-döden så sitter Ann helt chill och tycker att hon tappar aptiten, inte ens en enda tanke på att ge mig heimlech grejjen för att rädda mitt liv! Men annars så är hon inte minnsan blyg för att krama mig stup i kvarten men när det väl gäller så skiter hon i det.

Sen senare sätter vi igång med träningen på dansmatta...Och slut som man blir av den stenhårda dansen så klunkar man ju en hel del vatten vilket slutade med att jag svalde fel och sprutar ut allt i röven på Ann som står och gör sig redo för att dansa =) Där fick hon fan för att hon inte räddade mitt liv.

Vi har nu dansat färdigt för idag, och belönar oss själva med varsin öl. Det får man när man har tränat! Jag har så sjukligt ont i kroppen.

Så här snygga är vi när vi är klara med dansen

Later dudes


Kommentarer
Postat av: Mor

Hahaha...å ni tror att ni ska vara """smala""" till sommaren när man tar en ÖL att släcka törsten med..

silly silly girl

2009-04-17 @ 21:06:13
Postat av: Catti

HAHA, du är ju bara för rolig:)

2009-04-18 @ 12:37:49
URL: http://cattieriksson.blogg.se/
Postat av: Mor

Ja men snacka om träning..dom tror att det ska bli beach 2009 nä just de..dom inväntar ju "fall 2009"

Haha..Men tror inte det går så bra då det Ölas hela tiden, den sätter sig som späck runt magen.

2009-04-19 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0