Tja dudes jag bloggar

Jo så jag tänkte att jag inte ids sitta och mejla en massa bilder på mina och anns eskapader till flera olika människor hela tiden så jag lägger upp en massa stuff här istället...

jag har varit i skolan och på kårhuset, det var kul, jag glömde kameran. vi har fått en massa nya kompisar och det är ju kul. dom är ganska mysko. det är kul. vi drack och sjöng inför våra generaler och alla andra. vi har sådana band av lakan runt halsen som vi får samla poäng på, jag och ann engagerade oss mest i hela vår grupp och ja just ja vi var sju grupper men sen så gick jag med ann på toa och när jag kommer tillbaka så är min grupp försvunnen, för jag smarta jessica glömde säga till dom att jag skulle på toa så då fick jag vara med i anns och boden tjejens grupp. bodentjejen heter sara ochj hon kommer från boden, tro´t eller ej...hon är vår nya kompis. under hela kvällen så sprang jag och ann och servade generalerna öl och chips, det var smått förnedrande men väldigt roligt, och jag och ann hittade på en låt som vi sjöng. sen åt vi på max och ingen vet vad orientdressing är men det gör inget för jag åt chicken nuggets.

idag är det vinbrännboll men det regnar så vi skippar det.

och just ja, vi har fått våran första skoluppgift, verkar svårt, deadline på torsdag nästa vecka. ulrika är i vår grupp och hon är 32 år och pendlar från hudiksvall..

ja det var nog allt, ska lägga upp bilder åt er peoples så ni får se hur våra nya vänner ser ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0