Sjukt ont i fötterna...

Gårdagen var nog den segaste dagen i världshistorien...Jag och Ann vaknade vid en 08.00 på morgonen, men klev upp först vid tio, och sen spenderade vi timmarna med att sitta i soffan och glo på varandra, det hände lite då och då att nån petade på den andre, sen satt vi och skrattade åt det i några minuter. Det här pågick ungefär till 17.00 sen blev det lite fest på kvällen här med Ida och Sara...Vi avslutade med att käka pizza nere på PizzaCity.

Idag gick vi på stan ungefär vid 11 tiden och jag köpte lite sockar och annat stuff...
Sen bar det av till "Fixarmässan" på kårhuset där vi scorade lite gratisgrejjer,
typ ett USBminne på 1GB, vattenflaska, busskort laddat med 100kr, lite karra m.m.
Efteråt var det ungefär en timme kvar tills det vankades buffé så vi gick på stan igen,
jag drack en cola med grönt te och åt en kaka.

Vi kommer till buffén och det är bara en massa kaos, finns nästan inga sittplatser.
Vi paxade ett par stolar innan vi hämtade mat, men det ignorerade tydligen folk som
bara skoffade bort våra stolar, så vi satt och åt vid fönsterbrädorna, kycklingsallad.
Den var inte särskilt god.

Vi tod sedan en till vända på stan tillsammans med Ida och köpte lite kläder...
kramp i fötterna som faen kravlade vi in oss på McDonalds och gnagde på
lite chickennuggets...Där tog kvällen slut.

Imorgon vankas dom Ölympiska spelen då vi ska tävla mot en massa
andra föreningar.

Här är grejjerna jag köpte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0