Själen lämnade kroppen...2 ggr

Så jag kom hem igår efter att ha varit och klippt mig..Jag var till och med riktigt nöjd med tanke på hur väldigt otroligt korthårig jag var eller ja ÄR. Men det skulle bara bli bättre och jag köpte en jättesnygg blond färg. Färgar, tvättar ur, fönar och tittar sen sakta på när min själ lämnar kroppen för första gången! Vad i h-vete hände? var är min fina blond färg och vad gör dassråttan på mitt huvud???? hujjaligen vad ledsen jag blev, vilket sedan snabbt övergick till grym irritation.

Ikväll blir det dock att färga håret igen, men gott folk nu blir jag mörk. Lägger upp bilder ikväll.

På tal om nåt helt annat så har vi börjat en ny kurs "Organisation & Kommunikation", som verkar hyfsat rolig.
Föreläsningar först och sen workshop. Vi fick ett grupparbete som gick ut på att utveckla ett eget företag, och vi fick en lokaltidning. Allt började bra och kändes så roligt så, MEN nu har min själ lämnat mig för andra gången (bara så ni vet så kan en själ komma tillbaka efter att den lämnat en om man vill det) och jag eller vi har hamnat i en hopplös situation. funderar på att gömma mig under täcket i fyra veckor, för fortsätter det så här så kommer jag gå under...

Ja och utöver det här svinstora 15 sidors grupparbete så har vi en enskild tenta att göra också i slutet på kursen, och det är ju inte som att vi har lite böcker att läsa, 3st plus 3st kompendium. MY GOD PEOPLES!
Och man blir lite deppad av att köpa böcker för 800:- som man bara använder i några veckor. oj oj this life i tell u.

Later Dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0