Renkött, hallelujah...

Jag har fått renkött...tack mor!

Torkat renkött, oj vad jag har saknat det...

Kommit hem från skolan nyss, vi har suttit där sen 08:30, vissa gjort mer än andra...suck.
Käkade mat när jag kom hem, gissa tre gånger vad jag käkade, jo den förbannade korven igen!!!! men det var min absolut sista mat jag hade i kylen och frysen, imorgon ska vi inhandla ny mat...

Hade lite incidenter på skolan med försvunna arbeten, folk som inte gjorde ett skit etc...

ska kolla afv och skratta och håna alla töntar som klantigt klantar sig hela tiden!

later dudes

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja tänk vad snäll mor du har som tänker på att du i lappfattiga Sundsvall inte får tag på renkött.

2008-10-23 @ 17:01:18
Postat av: KoTTna

Jo du är snäll, mkt tacksam är jag...tamefan finns ju inget köttigt här (i alla bemärkelser) =)

2008-10-24 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0