Nu är den här...

...Måndagen, den fasansfulla måndagen.

Vi har gjort lite grupparbete idag, bestående av en marknadsundersökning på stan...
Sen sprang jag och Ann på folk i skolan och knockade dem med den svåraste frågan någonsin...sitter just nu och funderar på om jag ska berätta vad frågan var, men å andra sidan så är ju det här enda sättet jag kan jävlas på...Jösses vad jag önskar att jag hade förmågan att astralprojicera för då hade jag kunnat skrämma skiten ur varenda ICA arbetare utan att lämna sundsvall...Jag har ju inte fått jävlas med nån på länge, saknar det lite grann, faktiskt. Ja fast jag antar att Fredrik jävlas nog för min del också, bara genom att vara där...muahahahaha =)

Måndag. Eftermiddag, ja ni pippöls vad fan gör man på en måndag eftermiddag??????????

Jag vill ha pinnbröd, jag vill ha en svart liten hatt (så ser min korv ut när jag grillat den färdigt)....jag sa att vi skulle grilla i helgen, men vet inte riktigt vad hon svarade, oooh vänta så ska jag fråga..........................................................................................................................................prickarna här visar hur lång tid det tog att fråga och få svar, så ganska snabbt gick det alltså (hon vill nog också ha bröd på en pinne)...

så grillning i helgen...

jaja, later dudes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0