?!)"/"%¤#"#"¤#!¤"#

den jekla förbannade tentan, jag börjar ju nästan fundera på om jag lämnade hjärnan hemma i kiruna...Om det är nån som ser den så kan ni vara snälla att skicka den till mig för jag behöver den verkligen!!!

Jag försöker verkligen att skriva den här mongogrejjen, men allt annat är ju roligare än det här, vid en tidpunkt började jag till och med städa lite smått...tills det blev tråkigt och jag återgick till arbetet...en ond ond cirkel...

What to do, to do?!


jag som skulle lägga upp bilder, men nej hinner man ens fota nåt??? nej det hinner man inte.


men som god nyhet, så hittade jag min försvunna klocka och den spårlöst försvunna sen flera veckor tillbaka som spöket tog....kortleken...(allt var i min garderob, men det pratar vi inte högt om för jag nämnde ju det där med hjärnan)


se på fan, jag skriver t o m ett inlägg istället för att plugga...aaahh åter åter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0