DÖende...svimfärdig och allmänt förbannad...

Om man inte själv fattar va fan det är man skriver om hur ska någon annan göra det då?! det jag skriver är inte ord, det är blurr blandat med gojja. Jag skyller på att det är sent och jag är så förbannat less. Imorgon är det över, over, finito...och vi ska fira som Tripp och Trull (eventuella bilder kan läggas upp beroende på resultatet).

Jag har helt och hållet glömt bort hur det känns att vara människa, och det förbannat dåliga vädret gör inte saken bättre...
Fast å andra sidan (hahahahahaha, det är ingen idé ni fattar ändå inte) kan man ju undra hur det hade känts att sitta inne och plugga tio timmar i sträck varje dag om det hade varit skinande sol ute...Hmmm, pest eller kolera, allt resulterar ändå i att jag är förbannad. Man börjar ju nästan fundera att om man hade vetat allt detta innan man sökte till skolan..Hade man sökt då? jo förmodligen, men jag hade kanske inte varit lika arg.

Hungrig är jag också...fel å skicka lite nöt eller renkött åt mig så jag har nåt att glädjas åt iaf...

Som sagt tidigare så ska jag väl återgå till denna sannamabitch till tenta!!!!!!!!

på återskrivende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0