AHA HA... (eye 21)

Ja, alltså....vad ska man säga egentligen...

Jag har i alla fall käkat korv med mos idag igen, Ann påpekade så vänligt (!) att det var femte dagen i rad nu som jag åt det...jaja jag byter till kyckling nästa vecka, med ris. Och på tal om ris så har vi ju ingen riskokare här och jag har nämnt ett antal gånger att jag inte kan koka ris på vanligt sätt. Men så här om veckan så lyckades jag!!!!!!!!! riset blev perfekt, fast annat kan man ju säga om kastrulljeveln...tror ni att den fortfarande är silvrig i botten?! nej det är brända tussar där nu.
Men det är chill, går ju att använda den iaf.

Ska fundera ut vad man ska spendera eftermiddagen till, då vi för första gången på en vecka eller mer har en ledig eftermiddag utan att behöva sitta med det där förbannade arbetet...

Så en snabb titt i lägenheten och en snabb titt på Ann...STÄDA?!

ska nog fundera ett tag till....RENSA AVLOPPET?! (hade behövt göra det, stinker fan...ja avlopp)

men nåt annat måste det finnas...ska fundera med alla hjärncellerna...

återkommer med den spännande nyheten om mitt beslut senare...Håll andan.

Later dudes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0