Whatever...

Vi hade då föreläsning idag med Susan Holmberg, amerikanare, och det var nog den roligaste föreläsningen i mannaminne. Hon var väldigt rolig och svamlig, och hon körde lite svengelska lite då och då. Sen snackade hon mest på engelska "you´re so peaceful, whatever" var typ en av hennes meningar i referens till svenskarna som aldrig krigar (till skillnad från USA). Ja det var iaf väldigt roligt, men lite värre blev det när jag skulle försöka hitta min grupp, den enda tjejen från min klass var ju typiskt sjuk idag och jag har ingen aning om vem de andra två är (från journalisterna).
Men det löste sig det också, och vi ska börja med grupparbetet på torsdag.

Funderar just nu på om jag ska idas plocka mina ögonbryn här medans jag kollar på ugly betty, och sen kanske jag slår på stort och målar naglarna medans jag kollar på desperate housewives...Man har ju simultanförmåga!
Imorgon ska jag kanske ta itu med min tenta för den ska ju vara inlämnad på torsdag, och jag har knappt börjat...

Jag å Ann kollade film igår (som jag impulsköpte på Hydro trots mina icke existerande stålar, jag har problem.) Och filmen vi började kolla "Shortbus" var ju inte riktigt som vi hade trott och vi åkte på flera chocker filmen igenom, jag behövde verkligen min filt under filmen bara för att, ja alltså ni som sett den vet vad jag menar och ni som inte sett den...ja ni kan ju kolla den, men ett varningens ord innan, det förekommer väldigt mycket gayloving...I den mest nakna formen. Men vi fick några skratt iaf, mest i pinsamhetens tecken.

6 minuter till Ugly Betty...

Later Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0