Poverty strikes...

Jag sitter här med en sönderhostad hals, jag tycker väldigt mycket synd om mig själv. Förkylningen är väldigt ovillig att gå över, men på den positiva sidan så är den inte ens nästan lika hemsk som den brukar vara och det är ju det allt handlar om... Att se saker från den ljusa sidan. Jag är så fattig så jag har inte ens har råd att köpa film, men å andra sidan så hinner jag med alla mina animeserier istället. Jag har inte råd att köpa öl, men å andra sidan...ja ni kan säkert komma på något positivt till det själva...

Ja ni pippöls vad ska man hitta på i dessa sjukeliga dagar, tydligen ingenting, vi har iaf varit utanför lägenheten idag. Vi tog en promenad tillsammans med Emma till ICA så jag fick handla ingredienser till min soppa som jag tycker om och den är ju godast och bäst. Ska göra lite soppa imorgon och hoppas att den heta smaken dödar dessa förkylningsbaciller jag har i kroppen. Det är ganska kallt ute, men att vara ute och vandra i kylan (som för övrigt är ganska skönt) är ingenting jämfört med hur jobbigt det är att komma in från kylan och känna hur kroppen bara spyr ut svettdroppar från alla håll och kanter. Men nej inte ens när man håller på att koka sönder, så får man inte öppna fönstret för tyrannen Ann som insisterar på att bo i en bastu, och hon säger att det är för att hon inte vill bli mera sjuk men jag tror hon ljuger för jag fick inte öppna fönstret tidigare heller och hon var då faen inte sjuk då. Jag ska fundera ut en välplanerad strategi till att få upp fönstret utan att hon märker något...muahahahaha

Okej, som ni märker är mitt liv fyllt med världseliga problem och jag ska nu ta tag i dom en efter en....imorgon!

Later dudes

Kommentarer
Postat av: bajs

du är ju efterbliven!

2008-11-12 @ 19:52:28
URL: http://evilannanas.blogg.se/
Postat av: KoTTna

DU är efterbliven!

2008-11-12 @ 21:36:05
Postat av: Anonym

NI ÄR BÅDA EFTERBLIVNA.

2008-11-14 @ 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0