Lämnat lägenheten...

Ja så är det, vi tog oss ut på stan i ett par timmar mest så att Ann skulle få köpa sina vantar som hon tjatat och tjatat om.
Ganska så kallt är det ute och jag känner mig lite lessen i hjärtat för att jag missar nästa personalfest också, "snörvel".
Men inget att göra åt saken, jag få ta igen det nån annan gång...Och idag har jag haft lite sug efter de där älgskaven som man köper på Kirunafestivalen, det hade varit gott =)

Jo att jag blir nog frisk snart också, nu är det inte länge kvar...

Fortfarande fattig som en kyrkråtta, och börjar få smått panik över julen, vars faen ska man få pengar i från till julklappar och kanske nåt sorts käk vill man väl ha när man kommer hem...

Later dudes

Kommentarer
Postat av: Mor

Julklappar är inte ett måste. Har man inte råd så har man inte. Spara dina futtiga slantar till maten i stället.

Vi har tvättat Kenzo nu han var skitig som fan.

Jajja ha de

2008-11-17 @ 19:37:42
Postat av: ann men hade kunnat vara ROGER.. haha

jo just det jag menar. egentligen ville jag inte säga så mycket med detta inlägg mest; //ann men hade kunnat vara ROGER.. haha

2008-11-17 @ 21:48:11
URL: http://evilannanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0