huuungrig...

vaknade tidigt idag, klockan 9, gick upp och kunde absolut inte hålla mig längre...så jag satte på mig hörlurarna och startade Vampire knight guilty och varvade med lite skip beat. men nu givetvis måste man ju vänta ett antal veckor på nästa avsnitt, och det var ju av den anledningen som jag bestämt mig för att inte börja kolla dom förrän dom var klara...Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska börja kolla i denna väntans tid, ska nog ge min bror en pling =)

I alla fall, så vid tvåtiden började hungern sätta in, frukost jag behövde frukost. Och tro´t eller ej men Ann vägrade faktiskt laga mat till mig, så jevla hemskt, och jag tror inte hon hade gjort fast att hon hade varit frisk, hon är bara inte så snäll.

Frukost blev det iaf i form av nudlar och deg på platta.

Nu funderar jag på om nåt från böckerna har gått in i min lilla hjärna, men jag tvivlar så jag har bestämt mig för att inte läsa så jevla mycket mer, det är ju bara slöseri med tid om man ändå inte fattar något =/

Jag ska sitta tålmodigt här och vänta på att afv ska börja så jag får känna lite skadeglädje i kroppen. Och den stora frågan är ju vad jag ska köpa hem för tentamat till imorgon, jag funderar på öl och choklad men inget är skrivet i sten ännu...

Håll tummarna för mig...

Later dudes

Kommentarer
Postat av: Mor

Håller tummarna för dig..

LYCKA TILL

2008-11-06 @ 22:35:17
Postat av: MOR

Håller tummarna så det går säkert bra då..Haha

Lycka till - och tänk på att det är 2 1/2 år kvar ungefär. I slutändan så är du klass etta ;)

2008-11-06 @ 22:39:31
Postat av: KoTTna

jo säkert...

2008-11-08 @ 14:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0