Back to the 80´s...

Jepp, jag har fått mina pengar idag och jag känner mig rikare än någonsin...Kanske inte sant men inte lika fattig som tidigare är jag iaf...

Jag satte snabbt sprätt på pengarna, men inte på något så viktigt som mat, utan något ännu viktigare och klart coolare!
SNOWJOGGINGS! Ja det stämmer gott folk, jag har köpt röda snowjoggings, ni vet de där jättefina skorna man hade på 80-talet...Känner mig lite lycklig i kroppen och för att göra hela saken bättre så är det desperate housewives ikväll och vi väntar med spännig på att få se gammtanten få ett smärre sammanbrott...

Men för att få gnälla lite också eftersom allt inte kan vara en dans på rosor utan taggar (och helst inte stjälkar heller, vi håller nog oss till bladen) så väntar storhandlingen av mat imorgon förmodligen. Jag vet som inte vad man kan handla som faktiskt är billigt OCH går att äta, man har ju som redan käkat allt och bara samma och nu börjar jag bli less, men det är ju inte som om man har råd med lyxigt kött precis...Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag kommer hem med 10 ringar falukorv =/

Snart är julen här också, det ska ju bli kul (om man bortser från alla måsten man har då).

Har inte köpt film på år och dar,(om man bortser från törnrosa som jag köpte igår, men det var ju ett absolut måste) och abstinensen börjar sätta in, jag tror aldrig jag har klarat mig så här länge tidigare. Och fula gamla hyrfilmer man köper på hydro räknas inte!

Avundas min röda snowjoggings så kanske ni får se en bild sen...

Later Dudes


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja vi vill nog alla se en bild på dina nya röda

2008-11-25 @ 19:20:25
Postat av: KoTTna

Yes! Kommer imorgon, har inte riktigt tid ikväll...

2008-11-25 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0