Ännu en helg...

lider mot sitt slut. Och jag har missat både personalfesten på ICA och farsdags tårtan hos pappa. Men det är ju inte som om jag inte har haft en givande helg, vi har varvat att kolla film med att sitta med ögonen fastklistrade på datorskärmen. Imorgon börjar allvaret igen, ännu en gruppuppgift och senare ytterligare en tenta att se fram emot. Jag kan ju knappt vänta, ska bli såååå kul! (inte) Själva skolan i sig är väl rolig, men den är ju så förbannat svår, och ann bara tjatar om att de bara sållar första året, men jag tror hon ljuger och dom kommer sålla bort mig alla andra år också... fiii faen.

Men bara så ni vet allihopa, att nu ska jag återgå till mitt mycket spännande tvtittande. Och imorgon först ska vi få tvätta kläder, på natten. woohoo, kan knappt vänta.

Later dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0