Tillbaka...

Jo vi är tillbaka nu från hudiksvall och Ulrika bjöd på riktigt god mat, som jag här nån dag ska försöka mig på att göra själv.

Ska nog ta och städa igenom lägenheten innan man åker hem, så att man inte kommer tillbaka sen till något...ostädat.

Var på den tråkigaste föreläsningen i mitt liv idag, somna och vakna om vartannat, var nästan lite orolig att jag ska börja snarka mitt i alltihopa...men det gjorde jag inte som tur var, men inte känner jag mig piggare nu heller...vi fick en väldigt jobbig uppgift som vi ska göra till imorgon, men han hade ju egentligen velat att vi skulle ha kunnat göra den till nästa vecka men tyvärr finns det inte tid till det så istället för en vecka så får vi en kväll...woo jävla hoo

Later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0