Nedräkning...

grupparbetet är färdigt, väntar bara på redovisningen som är imorgon...Jag har börjat räkna dagar nu, snart får jag åka hem och jag säger inte att jag inte trivs här, men hemma är ju där alla och allt är t o m julen. Vi har inte riktigt råd att julpynta här =/ och snön är inte julig, den gömmer bara förrädande is därunder som väntar på att få plocka en...

Min fot börjar bli bättre om vi inte tänker på den här jättestora spiken som det känns att nån gnager in där...=)

nästa vecka ska jag handla julklappar tänkte jag..ja och kanske plugga lite inför tentan för det är ju inte som om jag faktiskt har läst nåt...smått efterbliven...

på lördag åker vi iaf till hudiksvall, där vi ska bli bjuden på mat och gå på krogrunda...vi åker hem sen på söndag...

Later dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0