2009...

Ja då var julen över och nu stundar det nya året. Finns ju en massa löften man borde avlägga men jag tror att jag skippar dom för har man nånsin hållt något? (nyårslöfte alltså...)

Ja ni pluggandet går inte framåt precis, förstår inte riktigt hur vissa kan vara så otroligt ambitiösa under julen, fan man vill ju vara ledig och umgås med sina sen länge saknade filmer...ja och kanske nåt sorts folk också då, men faktiskt så är det mest Ann som terroriserat mig och stört mig i mitt mycket spännande liv. =)

Imorgon är det nyårsafton, det skall väl firas med öl woohoo

Later dudes


Kommentarer
Postat av: Mor

Saknar bilder från sundsvall. Och mitt gamla hem

2009-01-12 @ 12:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0