Ny dator...

Min nya dator har kommit och det var ju väldans roligt =) känner mig ganska lycklig i hela själen. Men jag sörjer dock fortfarande min trofasta KoTTna...vi hade många fina stunder tillsammans och det kommer ta mig lite tid att komma över det...

Så tillbaka i Sundsvall och det känns ganska okej faktiskt, bortsett från att vi än en gång hade behövt städa lite granna här hemma...Men tvätta kläder ligger högre på priolistan, ¨nästan så att man måste köra old school och tvätta underkläderna i en balja med tvål =)

Jag gjorde precis nånting så hela texten blev kursiv, vet inte hur jag ska fixa det så skit samma för tillfället. På lördag ska jag och ann köra ett maraton av Harry Potter filmerna i förberedelse inför den nya filmen. och vi båda ser fram emot det en hel del, kan knappt bärga oss...

nu ska jag umgås lite mer med min nya dator som jag döpt till KoTTna 2....så ni får ursäkta!

Later Dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0