Biffar och bröd...

Yay....nu har jag lagat biffar för första gången i mitt liv och jag gjorde det utan någon hjälp, Ann räknas inte för hon berättade bara hur jag skulle göra och vad jag skulle ha i och allt annat som rör biffarna jag har gjort...men bortsett från det så har jag faktiskt knådat dom själv, jo ni hörde rätt, jag har knådat köttfärs...hehe nog är man duktig...

och sen när ann bestämde sig föt att det tydligen inte var kul att blanda grejjer något mer så fortsatte jag helt allena, och bestämde mig för att jag plattbröd på pinnbröddeg...gick ganska bra, iaf tills det att jag hade tagit fram bunken, men när själva degen skulle göras så vet jag inte vad som gick fel (okej jag vet, men jag vill inte berätta för ni kommer dumförklara mig, och jag har redan blivit det av nån)...men när allt kom omkring så stekte jag brödet på plattan och käkade upp hela alltihopet...smarrigt värre I tell u....

Later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0